mandag den 18. april 2011

umulig boligmission?

At boligen så småt bliver stablet på benene er vist så meget sagt. For selvom jeg har stort set alt hvad jeg skal bruge, og mere til, i møbler og diverse brugskunst, mangler jeg kun én ting. Boligen.
Idag gennemgik jeg en af de frembrusende fremvisninger som mange unge, der ønsker en bolig i Aarhus midtby, oplever. At stå iblandt tyve andre håbefulde boligsøgende, som er lige så villige til at gå igennem ild og vand for at blive den heldige lejer, er noget af en stressende oplevelse. I mit tilfælde, hvor flere havde kørt langvejs fra for at se deres måske kommende bolig, fik man blot smidt i ansigtet af den flabede fremviser, at man blev udvalgt igennem en lodtrækning.

Heldigvis var den lange vej det hele værd, for lejligheden var alle tiders. Håber at blive den heldige lejer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar