onsdag den 21. september 2011

Undertoner

Som rigtig mange andre elsker jeg musik! At hygge rundt i tp-musik, stereostudio eller en af Århus' mange finurlige LP/cd-butikker såsom Badstuerock er lykken! Denne interesse besluttede jeg at føre videre til "det næste niveau", hvilket nu har resulteret i et nyt foretagende som skribent på musiksiden undertoner.dk 

Jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg i de seneste par dage har ventet i spænding på posted af min første anmeldelse, og ja - Undertoner.dk er blevet tjekket et par gange om dagen heh. Derfor kunne jeg ikke lade være med at storsmile da jeg i formiddags så at anmeldelsen lå som øverste link på sitets nyhedsside. Anmeldelsen er af bandet Under the sherry moon En herlig københavnerkvartet som blander forskellige genrer såsom minirock, blød indie pop med skæve ragtime tendenser. De er i hvert fald yderst herlige!

Hvis du vil vide mere om dette skønne københavnerband og deres debut "Pling Pling" så følg dette link og læs min anmeldelse (;


Under the Sherry Moons debut "Pling Pling"






Ingen kommentarer:

Send en kommentar