lørdag den 17. september 2011

Vinyl . Hygge . Atmosfære

Selvom Århus nu har været min hjemby i tre måneder formår jeg stadig at blive overrasket over hvilke skatte byen har at byde på. Muligvis har København de smarte og åh så chikke " in steder" men Århus har hyggen! Det indså jeg igår da jeg kom forbi den fedeste café/pladebiks kun omkring 200 m fra min lejlighed i Klostergade - og alligevel er jeg ikke stødt på det før nu. Besynderligt! stardust hedder den skønne hule. En fantastisk stemningsfuld café med lp'er og nips over alt. Derudover serveres der den meste fantastiske æbletærte, kaffe og økologiske treats som boller, the og forskellige drikke! 









4 kommentarer:

  1. Stardust er super hyggelig :) Og hvis du ikke allerede kender Løves Bogcafé i Nørregade er det bestemt også et besøg værd!

    Lou

    SvarSlet
  2. Tro mig! Jeg går forbi næsten hver eneste dag på vej hjem fra diverse ting og sager. Har desværre ikke været der inde endnu hvilket klart er en fejl!

    SvarSlet
  3. Det er især hyggeligt derinde om aftenen, hvor jeg både har nydt et godt glas rødvin, tapas tallerken, kaffe og ikke mindst høker øl til sølle 25kr. Og så spiller de god (indie) musik hvilket jo også er ret afgørende for stemningen :)

    Lou

    SvarSlet
  4. slet slet ikke dårligt! kan ikke vente med at tage derind!

    SvarSlet