onsdag den 16. november 2011

Igen idag glemte jeg at købe batterier til mit kamera, så heller ikke idag kom der billeder ind af de skønne sko som står så fint og pynter på soveværelsesgulvet. I morgen bliver der forlænget weekend, idet jeg tager turen hjem til Herning for at mødes med to af mine skønne venner, som jeg desværre ikke ser så tit for tiden, idet Line læser til eksamen i medicin og Mikkel bor i KBH. Nice for ham, pisse træls for mig! Altså står den på vestjyske bajere og en lille én på stamværtshuset i hjembyen. Ren skønhed! 


Derudover står den på monster hygge med min mor og sikker shopping i Herning mest fantastiske nipsbutik Moster D, der forhandler alt godt i nips og brugskunst i alt lige fra de mest kendte mærker som Bloomingville, Nordal m.m samt genbrugsfund. På mit besøg hjem, og ja jeg kalder stadig Herning for hjem, skal jeg altid ind i butikken og det ender altid med at blive en yderst dyr fornøjelse. 

...Istedet et billede af en utrolig flot fyr med et flot cam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar