onsdag den 9. november 2011

Kaffegal og Undertoner

Efter længere tids redigering er jeg langt om længe blevet færdig med mit andet indlæg på Undertoner.dk Anmeldelsen er af den tidligere frontmand i det københavnske succesband The Elephants, Bjarke Bendtsen. En herlig mand synes jeg som kan noget ekstraordinært med sin guitar, og i det hele taget, besidder han en enestående evne til at skabe stemningsbilleder.
Jeg blev dog rimelig sent færdig, så istedet for at skulle ende aftenen med rugbrødsmadder, besluttede jeg at ringe til min skønne veninde, som var yderst frisk på at droppe kedelig aftensmad, og istedet smutte på den dejlige Café Kaffegal. Hvis du ikke allerede har været der, så nyd din næste kop kaffe hos Kaffegal. De byder på den lækreste mad, den skønneste stemning og gode priser. 


....Og nej. Billederne er ikke de allerbedste, men hva, nogen gange vil kameraet ikke samarbejde tsk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar